.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عوارض پشت میز نشینی
بی تحرکی و پشت میز نشینی طولانی مدت برای اغلب افراد یک فاکتور خطرزای بسیار جدی است و در طولانی مدت می تواند حتی زندگی فرد را با خطر مواجه سازد.(ادامه)
این عوامل فشار خون‌تان را بالا می‌برد
فشار خون بالا دارای عوامل آسیب رسان بسیاری است و کنترل نکردن آن باعث بروز عوارض زیادی در بدن می‌شود.(ادامه)
عاداتی که به کمردرد منجر می‌شوند
اگر فکر می کنید سلامت کمر شما تنها با بلند کردن اجسام سنگین و فعالیت های دیگر که بر پشت و کمر فشار وارد می کنند در معرض خطر قرار می گیرد، اشتباه می کنید.(ادامه)
با رعایت این ۹ نکته، سلامت‌تان را در طول سفر حفظ کنید
دانشمندان معتقدند بدن سالم پنج مرحله خواب دارد که مرحله چهارم آن بسیار مهم است.(ادامه)
فواید شگفت انگیز صاف نشستن
وضع اندامی خوب فواید روان‌شناختی قابل توجهی را ارائه می‌کند. صاف نشستن نه تنها ظاهری جذاب‌تر و مطمئن‌تر به شما می‌بخشد، بلکه احساس اعتماد به نفس را در افکار خود شما نیز تقویت می‌کند.(ادامه)



برخی عنوان می کنند در دوره جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، بنا بر استفاده از نیروها و حوزویان جوان تر در تریبون نماز جمعه است. برخی هم استعفاهای اخیر ائمه جمعه را سیاسی جلوه داده و تأکید می کنند که شورا علاقه دارد... جوانگرایی یا حاشیه‌های سیاسی؛ دلیل کناره‌گیری «ائمه جمعه» چیست؟
برخی عنوان می کنند در دوره جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، بنا بر استفاده از نیروها و حوزویان جوان تر در تریبون نماز جمعه است. برخی هم استعفاهای اخیر ائمه جمعه را سیاسی جلوه داده و تأکید می کنند که شورا علاقه دارد...(ادامه)
ویتامین‌هایی که درد کمرتان را آرام می‌کنند!
کمردرد یکی از مشکلات رایج پزشکی در سراسر دنیاست؛ به طوری که ۷۵ درصد مردم آمریکا در دوره‌ای از زندگی‌شان آن را تجربه می‌کنند.(ادامه)
۷ مسکن طبیعی برای کمر درد
ویتامین B-۱۲ یک ویتامین محلول در آب است که به تولید گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند، موجب حفظ سلامت سلول‌های عصبی می‌شود، از فشار و سنگینی در کمرتان می‌کاهد، درد مزمن کمر را کاهش می‌دهد و خطر ابتلا به آنمی پرنیشز که نوعی کم‌خونی است را کاهش می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : برخی بیماران تصور می‌کنند که با فعالیت نداشتن و نشستن می‌توانند کارایی بهتری پیدا کنند. این تصور درست نیست و ورزش می‌تواند برای مشکلات و بیماری‌های جسمی مفید باشد. بیماری هایی که با ورزش قدرتی بهبود می‌یابند
شمال نیوز : برخی بیماران تصور می‌کنند که با فعالیت نداشتن و نشستن می‌توانند کارایی بهتری پیدا کنند. این تصور درست نیست و ورزش می‌تواند برای مشکلات و بیماری‌های جسمی مفید باشد.(ادامه)
9 پیشنهاد غیر دارویی برای رهایی از درد کمر
چند کیلو وزن اضافه در ناحیه میانی بدن می ‌تواند فشار مضاعفی را به کمر شما وارد کند، سعی کنید تا از وزن ایده آلتان چهار کیلوگرم کمتر باشید، تا فشار بر روی کمر شما کمتر باشد.(ادامه)
از کمردرد خلاص شوید
چندین کیلوگرم اضافه‌تر در ناحیه میانی بدن می‌تواند فشار مضاعفی را به کمر شما وارد کند. سعی کنید از وزن ایده‌آلتان چهار کیلوگرم کمتر باشید تا فشار روی کمر شما کمتر باشد.(ادامه)
5 دشمن اصلی خانم ها
مهم‌ترین بیماری‌هایی که سلامت زنان را تهدید می‌کنند.(ادامه)
شش درمان موثر برای گوش‌درد
درد گوش می‌تواند آزاردهنده باشد که گاهی کشف علت آن، راحت و سریع اما گاهی مخصوصا در کودکان دشوار است.(ادامه)
بوعلی سینا چطور کمردرد را درمان میکرد؟!
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
حسین احمدی – رقیه توسلی باز ساقه های سبز باورت را نشا کن(گزارش)
حسین احمدی – رقیه توسلی(ادامه)
دلایل کمردرد و راههای بهبود
(ادامه)
در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها همچنین به شکل کاملا امنیتی به تولیدکنندگان فشار وارد آمد تا تولیدکنندگان قیمتها را بالا نبرند/مثلا یک مقام بلندپایه دولت، اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن را جمع کرد به آنها گفت که همه بسته های سیاستی ما آماده است، زندان هم آماده است!... دلیل افزایش نیافتن تورم ناشی از هدفمندی از زبان توکلی
در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها همچنین به شکل کاملا امنیتی به تولیدکنندگان فشار وارد آمد تا تولیدکنندگان قیمتها را بالا نبرند/مثلا یک مقام بلندپایه دولت، اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن را جمع کرد به آنها گفت که همه بسته های سیاستی ما آماده است، زندان هم آماده است!...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.